zondag 26 september 2004


Afrikaanse dans in Balen...
De volgende dag, dat was het Fiesta Mundial in Balen, zo'n twee uur en een kwartier rijden vanuit Brugge. De fameuze ring rond Antwerpen viel inderdaad nogal mee, maar ik zou er niet willen rijden op het spitsuur tijdens de week; ze rijden daar verdorie agressief in Antwerpen.
't laatste festivalletje dit jaar, met workshops Afrikaanse dans -( prachtige outfit), didgeridoo, taiko drum en djembe. En wie zat er daar aan de ingang te spelen om mensen in zijn tentje te lokken ? Babara... en van andere Bruggelingen kreeg ik te horen dat ik in 't vervolg niet alleen moet zeggen waar ik geweest ben, maar ook waar ik naar toe ga ! Ja zèg.... volgende donderdag ga ik naar de Centrale, Afrikaanse avond met concert van Yiri Massa (Beh Palm) - nu goed ?

Geen opmerkingen: